Bu Blogda Ara

25 Aralık 2011 Pazar

Kan Yemini-Christopher FARNSWORTH

   Kitap bitti,açıkçası beğendim mi beğenmedim mi karar veremedim.Amerikalı birisi olsaydım kesinlikle beğenirdim ama değilim.Kitap aşırı derecede Amerikan propagandası içeriyor,açıkçası macera kısmına diyecek lafım yok, 24 dizisinin kitap versiyonu gibi olmuş.Başkana ve gelecek başkanlara bağlı vampirimiz, arap-müslüman teröristlere-ki bunlar da doğa üstü şeylerle saldırıyorlar-karşı savaşıyor, bu savaşta vampirimize çırak olarak başkanın kızıyla basılan ajan var ne hikmetse arkadaş süper savaşçıya dönüşüyor, sanırım sebebi Amerikalı olması :)
Neyse yazdıkça anlıyorum ki kitabı o kadar da sevmemişim.Kitapta başka yaratıklar da var onlarla ilgili de söyleyebileceğim tek şey şehir efsanelerinden ve 51 bölge masallarında alınmış olmaları. Neyse uzun lafın kısası fazla bir beklenti içinde olmadan kitapsız kalacağınız bir dönemde okuyabileceğiniz 10 üzerinden 3 verdiğim macera kitabı yazarın zaten 2. kitabı yani vampir furyasından ekmek yiyelim diyen bir arkadaş daha 2. kitabı çevrildiğinde almayı düşünmüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder