Bu Blogda Ara

25 Aralık 2011 Pazar

Christopher PIKE-Sarışın Vampir

   Kitabı gün itibariyle bitirmiş bulunuyorum. Arka kapak yazısına çok güvenerek aldım. Gören bilir arka kapak yazısı çok güzeldi. Kitabın ilk bölümüde beni etkilemedi değil. Ben klasik vampirlerden değilim falan derken ben de akıcı ve muhteşem bir kitap bekliyordum. 
   Sizin de farkettiğiniz gibi beklediğimle kaldım. Kitabı gerçekten pek beğenmedim. Fantastik kitaplarını severim. Hele ki yeni vampir serilerini. Ama bu vampir serisi bambaşkaydı. Hikayede belli başlı bir düzen yoktu. Olaylar karmakaraşıktı. Kitabı 3 bölüme ayırmış yazarımız ve hayret derecesinde karıştırmış olayları. Tasviri ve anlatımı beni pek etkilemedi. Hoş değildi. Sarışın vampirimiz Sita, ordan orya koşturuyordu. Bi bakıyorduk okuldaydı bir bakıyorduk evde. Daha sonra okula gitmedi de zaten. Sevenler var mı bilmiyorum ama benim hoşuma gitmedi. Kitabı bitirdim. 
Boş zaman öldürme kitabıydı. Tavsiye etmiyorum Paranıza yazık olmasınnnnn!!.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder