Bu Blogda Ara

25 Aralık 2011 Pazar

Christie Silvers-BALANS(Orjinal ad:A Midnight Infatuation)

   Yayıncı yeni bir yayıncı olduğundandır diye düşünüyorum ya da öyle düşünmek istiyorum diyelim, ciddi anlamda kötü bir çevirisi vardı. Çoğu cümle o kadar devrikti ki anlamak için gerçekten 3-5 kere okuyup büyük çaba sarf etmem gerekti. Ayrıca sanki kitap denetimden geçirilmemiş gibi çoğu yerde hata vardı. Konu ilginç olmuş ama biraz baştan savma gibi geldi bana. Kitabı 4-5 saatte bitirmeniz mümkün.. Ben 6 saat civarında bitirdim. Sayfa sayısına bakmayın fontu büyüktü. Bence kitap daha farklı şekilde yazılabilirdi. İyi bir konusu vardı. Neyse, son olarak kitap sizi tüm bu olumsuzluklarına rağmen sıkmıyor ve okumanıza engel olmuyor.
   Okuyacak olanlara iyi okumalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder