Bu Blogda Ara

28 Aralık 2011 Çarşamba

Güllerin Fısıltısı-Teresa MEDEIROS

Güllerın Fısıltısı baya geçte olsa bitti. Morgan'ın patavatsızlıklarına aşık olucaksınız. Ben kitabı çok gülerek kimi zaman içim sızlayarak okudum. Çoğunluklada güldüm. Ki benim İskoç zaafım vardır kitabı öyle yada böyle okurum ama bunu çook beğendim :) Kızımıza son zamanlar çok uyuz oldum yolasım geldiysede barıştılar ya derin bir oh çektik. Keyifli bir aşkın hikayesini okumak istiyorsanız tam size göre bir kitap... Kitap Morgan'ın iki klan arası barışını temsil etmek amacıyla Sabrina'nın klanında her yaz kalmasıyla başlıyor. Yıllar sonra bu iki bacaksız büyümüş olarak karşı karşıya gelirler bu ziyafette Morgan ın babası öldürülür ve suçu kızın babasına atılmıştır doğal olarak. Morgan o tepkiyle Sabrinayı rehin alır ama kızın annesi Elizabeth kızını kurtarır. Morgan hücreye atılır ve daha sonra kızımızın babası hatasını düzeltmek için Morgan a kızını verir. Bizim prenses gibi yetişmiş el üstünde tutulmuş gül kibi kırılgan kızımız bir Dağlıyal evlenmiş ve bu hayata mahkum edilmiştir. Ama Morganın "Dağlı" duygularıyla tutku içinde yanıcaklardır :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder